GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran fordulnak vásárlóink hozzánk gyakorlati kérdésekkel, tanácsokkal, amely segítheti őket a vásárlási döntésben. Hogy megkönnyítsük a dolgukat, összegyűjtöttük egy csokorba a leggyakoribbakat. Természetesen továbbra is várjuk személyes kérdéseiket, kérésüket Kapcsolat oldalunkon keresztül!

 

1. A megvásárolt termék hogyan jut el az otthonomba?

2. Mit tegyek, ha a termék most van akciós áron, de a munkálatokat csak később kezdenénk?

3. Mit tegyek a megmaradt termékekkel, amelyekre már nincs szükségem?

4. Garancia? Jótállás?

5. Van lehetőség a fürdőszoba berendezések, csempék berendezett állapotban történő szemügyre vételére? 

6. Külföldi ismerőseim szeretnének vásárolni a Csepregi Építőanyag Szakkereskedésben, megoldható?

7. Hétvégén is nyitva tartanak?  

8. Fizethetek bankkártyával is?

9. Hogyan kérhetek Önöktől árajánlatot? 

 

1. A megvásárolt termék hogyan jut el az otthonomba?

Saját gépjárműparkkal ugyan nem rendelkezünk, de az évek során kialakított kapcsolatrendszerünknek köszönhetően, a nálunk vásárolt termékek házhozszállítására fuvart szervezünk az ország bármely pontjára, rövid időn belül.  Nem okoz gondot a legkülönbözőbb igények kielégítése sem, hiszen a különböző méretű tehergépkocsik mellett, szükség esetén ponyvás és darus gépjárművekkel való szállítást is megoldjuk. Mindezt az Ön igényeihez és a termék sajátosságaihoz igazítva!

2. Mit tegyek, ha a termék most van akciós áron, de a munkálatokat csak később kezdenénk?

Vásárolja meg a terméket az akciós időszak alatt, utána pedig díjmentesen tároljuk telephelyünkön, a munkálatok megkezdéséig. Így a termék árán is spórolhat és a tárolásról sem kell gondoskodnia! Természetesen a díjmentes tárolás a nem akciós termékeinkre is ugyanúgy vonatkozik. 

3. Mit tegyek a megmaradt termékekkel, amelyekre már nincs szükségem?

Amennyiben Ön olyan raktáron lévő terméket vásárolt, amelyek közül bontatlan csomag a munkák végeztével megmaradt és Ön úgy dönt, hogy nincs szüksége rájuk, azokat Öntől visszavásároljuk vagy más termékre kicseréljük.

4. Garancia? Jótállás?

Minden termékünkre garanciát és jótállást vállalunk, valamint a megvásárolt termékekhez igény esetén ÉMI engedélyt és Szállítói Megfelelőségi Nyilatkozatot is biztosítunk.

5. Van lehetőség a fürdőszoba berendezések, csempék berendezett állapotban történő szemügyre vételére?

Bemutatótermünkben különböző stílusban berendezett fürdőszobaboxok segítik az elképzeléseihez, otthona stílusához, és pénztárcájához leginkább illő burkolatok kiválasztását. Látogasson el személyesen Fürdőszoba Szalonunkba!

6. Külföldi ismerőseim szeretnének vásárolni a Csepregi Építőanyag Szakkereskedésben, megoldható?

Az ügyfeleinkkel való kommunikáció egyik alappillére a korrekt tájékoztatás, amelyet a magyar mellett angol, német és olasz nyelveken is tudunk biztosítani szakképzett kollégáinknak köszönhetően.

7. Hétvégén is nyitva tartanak?

Üzletünk szombaton is nyitva tart 8-tól 11 óráig.  Hétköznaponként 7,30 és 16,30 között várjuk ügyfeleinket.

8. Fizethetek bankkártyával is?

Igen, nálunk van lehetőség bankkártyával történő fizetésre is. 

9. Hogyan kérhetek Önöktől árajánlatot?

Árajánlatot személyesen, telefonon (06 74 471 157), faxon (06 74 470 715), e-mailen (ugyfelszolgalat@csepregi.hu) és a honlap Kapcsolat oldalán keresztül kérhet. Értékesítő kollégáink rövid határidővel válaszolnak rá.

Ossza meg Ön is
*/ ?>